Corratec je odabrao vilicu Rock Shox Dart 2 koja spada u nižu-srednju cross-country kategoriju vilica, te konkurira na tržištu baznih modela, najčešće viđenih na biciklima ovog cijenovnog razreda. Vilica svoju ulogu odrađuje uz pomoć opruge u kombinaciji s uljem, pa je tako opremljena i vijkom za brzinu povrata (rebound) na desnoj nozi s donje strane. Na desnoj nozi s gornje strane opremljena je polugom za zaključavanje hoda, koja će dobro poslužiti pri penjanju na strmim i zahtjevnim terenima. Na lijevoj nozi nalazi se vijak za podešavanje tvrdoće (compression) same vilice, pa ćemo je tako moći prilagoditi vlastitoj težini ovisno o dinamici vožnje. Stražnji mjenjač je Shimanov XT Shadow čiji princip rada onemogućuje udaranje po kraku vilice okvira pri prelaženju preko neravnina. Na glasu je kao pouzdan i precizan te će nam mijenjanje brzina biti poseban užitak. Prednji je mjenjač iz serije Deore i također je već provjereno dobar proizvod. Spomenimo još da spada u srednju klasu iz Shimanove ponude. Za precizan rad mjenjača zaslužne su Shimanove ručice (shifteri) Deore. Kočenje će nam osigurati Shimanove hidraulične disk kočnice Alivio. Upravljački sklop – lula, volan i gripovi su iz Corratecove ponude. Kotači su sastavljeni od zzyzxovih obruča s duplom stijenkom, što je za ovakav bicikl i poželjno, te glavčina od istog proizvođača. Contintentalove gume Speed King 2.1 inč debljine, odabrane za X-verta, slove kao brze i lagane, a pažnju ćemo obratiti na otpornost i trakciju.
Strogi Nijemci nisu niti malo htjeli odstupiti od provjerene koncepcije i geometrije u slučaju X-verta. Bicikl je lagan, a oprema smišljeno odabrana kako bi trajala i potvrdila njemačku pouzdanost. XC klasičar osjeća se kao kod kuće na šumskim stazama i makadamu, premda mu niti svakodnevna gradska eksploatacija nije strana. Shimano Deore prednji i XT Shadow stražnji mjenjač zaslužili su više uzbuđenja od svakodnevne vožnje gradom, pa ga ipak preporučamo onima sklonijima prirodi i brdskoj vožnji. Tako će njegov potencijal biti barem donekle iskorišten. Osim osvježenog dizajna tj. novih boja, svidjela nam se i geometrija koja minimalno opterećuje vozača. Položaj je lagano ispružen i ugodan, a okvir od spomenute aluminijske legure preuzima i ublažava dio udaraca s podloge na vozača, pa će se svidjeti i ljubiteljima žešće brdske vožnje. Oni najambiciozniji, koji žele još više adrenalina i možda pobjedu u kakvoj službenoj utrci, prepreku bi mogli naći u prednjoj vilici čijom zamjenom dobivaju kompletan bicikl konkurentan dvostruko skupljima. Već i u ovakvom, tvorničkom izdanju, predstavlja odličnu ponudu s obzirom na cijenu, pa će vozači koji traže više od rekreacije u njemu vidjeti dugogodišnjeg partnera. Spada u one bicikle s kojima ćete zaboraviti tehnikalije i podatke o opremi, ali i izdvojenu svotu novaca te ćete se brzo moći prepustiti uživanju u vožnji i prirodi. Zar to nije poanta ovog sporta?