Pregledom komponenti možemo zaključiti kako cijena opravdava odnos uloženo – dobiveno. Osam stupanjska mjenjačka grupa s Acerom kao stražnjim mjenjačem i Shimanovim SL-M310 Rapid Fire ručicama u ovom cijenovnom razredu očekivan je i zadovoljavajuć odabir. Možda bismo radije vidjeli redizajniranu Aceru novije generacije, ali bi se to vrlo vjerojatno odrazilo i na cijenu. Promax hidraulika zadovoljava početničke avanture i čini veliku razliku u odnosu na V-brake. Ne zaboravimo napomenuti kako se za bicikle s disk kočnicama koriste i drugačiji kotači, stoga je V-brake kočnice skupo zamijeniti hidraulikom. Povedite računa o tome da pri odabiru ovdje donesete ispravnu odluku. Ako mislite da ćete se vrlo brzo zaljubiti u brdski biciklizam i željeti više, obavezno odaberite model s hidraulikom. Suntourov pogon XCT u kombinaciji sa zabrtvljenom osovinom pogona FSA redovnim i pravilnim održavanjem poslužit će svrsi – rekreativnom brdskom bicikliranju. Suntourova vilica XCT sa100 milimetarahoda opremljena je mehaničkim zaključavanjem što bi moglo poslužiti kod penjanja na tvrdim podlogama, ali iziskuje zaustavljanje i rasterećenje vilice prije promjene stanja. Uglavnom, nije za se zamarati, na ovakvom biciklu van asfaltiranih puteva vilicu je dobro koristiti otključanu. Toliko o komponentama, idemo na vožnju po novo razrušenom Sljemenu koje je preživjelo težak gubitak velike količine stabala i kvalitetnih planinarskih i biciklističkih staza. Nešto ćemo valjda ipak naći…
Očekivano, ništa pretenciozno, bicikl je ugodan za blage i dinamične staze. Nakon što smo prilagodili i smanjili tlak u gumama, dobili smo i nešto više gripa na podlozi, a i vilica odigrava svoju ulogu u ovoj priči. Na krajnje strmim usponima se javlja mali problem kod kontrole kontakta prednjeg kotača s podlogom što je bilo za očekivati obzirom na geometriju, ali takvih uspona u šumama poput Maksimira nema mnogo pa nećemo isticati kao nedostatak. Dali smo si truda i okrenuli lulu volana, spustili ju skroz na head tube i dobili znatno bolji bicikl za staze zahtjevne poput sljemenskih uspona. Sada smo nešto više nagnuti na volan, imamo bolju kontrolu prednjeg kraja i prirodniji položaj na usponima. Na kraju, Fuji Nevada se iskazao kao vrlo dobar svestrani bicikl. Poslužit će za vikend, obiteljske ili prijateljske vožnje gradskim parkovima, a moći ćete se odvažiti i na pokoju biciklističku avanturu. 29 inčni kotači na rekreativnom biciklu pun su pogodak i idu u prilog neiskusnijim vozačima. Bicikl je stabilniji, mirniji te nudi više trakcije od klasičnih 26-ica. Odličan izbor za prvi ozbiljan brdski bicikl.