Kao i prethodno testirani Fujievi okviri i Nevada 1.0 je izrađen od predimenzioniranih cijevi i s podosta čvrstoće u rezervi. Oznaka A1 Sl ne otkriva nam o kojoj se aluminijskoj leguri radi, a niti prostranstva interneta nisu nam ponudila točan sastav. Kutevi vilica i geometrija klasični su primjer sportskog croscountry bicikla u koji se dobro uklapa pogonska grupa i mjenjačke komponente Shimano Alivio. Izbor vilice pao je na treću inačicu Suntourove XCM V3 sa 100 milimetara hoda koja radi na principu ulje/opruga, a moramo spomenuti i Tektro Draco hidraulične kočnice s rotorima 180 naprijed i 160 milimetara iza. Nevada 1.0 na zadnjem kotaču ima devet brzinsku kazetu (ukupno 27 brzina) dok je ostala oprema poput naba, sjedala, volana ili obruča iz Fujijeve kuće.
Oduvijek su nam se sviđali Fujijevi masivni okviri koji ulijevaju sigurnost i djeluju kao da će živjeti vječno. Iz tog smo razloga Nevadu 1.0 bezbrižno odveli testirati na strme obronke Medvednice.Budući da ponekad i pred pristupačnije bicikle, u koje svrstavamo ‘’Jedinicu’’, postavljamo iste zahtjeve kao i pred one višestruko skuplje, previše se ne razočaramo kada razlike u vožnji budu preočite, a doživljaj neusporediv. Kod Nevade smo na momente mogli zamisliti da smo za kokpitom kakvog nabrijanog hardtaila. Osjetili smo svu čvrstoću okvira, žestinu kočenja i zavidnu trakciju pa je i dinamika vožnje bila na visokom nivou kao i količina zabave. Voljeli bismo kada bi straga imali XT, ali opet se zanosimo i zaboravljamo da govorimo o biciklu od 3700 kuna. Izdvajamo Tektro Draco kočnice koje uz okvir konkuriraju za pojedinačno najbolji dio bicikla. Prostor za poboljšanje koje neće previše koštati vidimo u gumama čijom izmjenom možete skupiti još koji bod na trakciji zemljanim terenima.
Iako bi ga cijenom smjestili u rekreativnu klasu, Nevada 1.0 može ponuditi svom vlasniku mnogo više od same rekreacije. Na našem testu pokazao je da se odlično snalazi kad ga postavimo i u ekstremnije XC okvire. Dobre Tektro hidraulične kočnice prvi su pokazatelj opravdanosti te tvrdnje. Osim masivnog okvira tu je još i solidna XCM vilica sa zaključavanjem hoda te redizajnirani Alivio koji se tek s vremenom treba dokazati. Sve navedeno dolazi s umjerenom cijenom zanimljivom rekreativcima sa sportskim zahtjevima, no koji bi željeli ostaviti otvorenu mogućnost za ponekom žešćom vožnjom. Ne zaboravimo i vrlo atraktivan sportski dizajn koji nije bez pokrića.