Materijal izrade okvira je 6061 T6 aluminijska legura s butiranom donjom cijevi koja, zahvaljujući svom obliku, dodatno pridonosi čvrstoći cijelog okvira. Ovaj okvir je konstruiran G2 tehnologijom, pa ćemo pokušati objasniti njezinu ulogu. Već od ranije poznata Genesis tehnologija, utječe na vozne osobine pri penjanju, spuštanju i sporom, tehnički zahtjevnom manevriranju. Kako bi se poboljšala trakcija pri penjanju, skraćen je razmak između osovine pogona i stražnjeg kotača, čime je njegov položaj doveden bliže cijevi sjedala. Dužim kokpitom, a pritom kraćom lulicom volana, zadržan je jednak položaj sjedenja vozača te su ostvarene bolje vozne karakteristike pri spuštanju i sporom manevriranju. Kako? Centar mase vozača je produljenjem kokpita pomaknut više iza prednjeg kotača, čime je smanjena opasnost od pada preko volana pri strmom spustu i poboljšana stabilnost te reakcija vilice na neravninama. Kako bi se zadržao jednak položaj sjedenja, bilo je potrebno skratiti lulicu, čime je uz manju polugu ostvareno puno preciznije upravljanje pri malim brzinama. Kao šećer na kraju, tu je i jedinstven offset vilice što znači da je vilica prilagođena geometriji bicikla. Offset vilice je pomak vilice prema naprijed u odnosu na head tube. Time se opet vraćamo na prethodno spomenuto pomicanje centra mase i ostvarenje još bolje upravljivosti na malim brzinama. Zahvaljujući pomaku vilice, povećava se kut okretanja kotača u odnosu na okretanje volana. Gary Fisher bicikli danas jedini imaju vilice prilagođene okvirima. Uz Garyjeve tehnologije na Wahoou su i Bontragerove komponente kao što su sjedalo, cijev sjedala, obruči s duplom stijenkom te gume debljine 2.2 inča. Ovaj model opremljen je s Tektrovim V-brake kočnicama, tako da od njih očekujemo da zadovolje osnovne potrebe. Uvijek postoji mogućnost ugradnje kvalitetnijih V-brake kočnica koje će pružiti neusporedivo bolje rezultate. Vilica, posebno konstruirana za ovaj bicikl s 46 milimetara offseta, je Suntour SF9-XCM-V2 sa 100 milimetara hoda. Rad vilice omogućuje kombinacija opruga/ulje te je opremljena s polugom za zaključavanje i vijkom za podešavanje tvrdoće. Shimanovi mjenjači Deore (stražnji) te Acera (prednji) u kombinaciji s Acera ručicama, zaduženi su za mijenjanje brzina.
Bicikl smo koristili za svakodnevne gradske zadatke i umjerenu cross-country vožnju samoborskim gorjem. Već smo se susretali s G2 geometrijom na modelu Hi-fi, pa nas nije previše začudila lakoća upravljanja i balans karakterističan za Garyeve modele. Prigovor ne možemo uputiti niti položaju za volanom koji je vrlo opušten i prirodan, te uz okvir najjača strana Wahooa.
Prostor za eventualnu nadogradnju vidimo u kočnicama koje će dobro odraditi svakodnevnu gradsku vožnju i lagani XC, pa mnogi neće vidjeti potrebu za poboljšanjem. Odličan okvir i ostale komponente više su nego solidna baza ovog bicikla, a uz G2 geometriju dobivate mnogo za vrlo pristojan iznos. Jednom kada vam se afiniteti povećaju i počnete tražiti više uzbuđenja u vožnji, malim i pristupačnim ulaganjima u Wahoo, možete dobiti vrlo ozbiljan crosscounty hardtail koji će vas dugo fascinirati provjerenom pouzdanošću i zanimljivim okvirom. Gume umjerenih dimenzija (2.2 inča), atraktivan dizajn i već spomenuti položaj vozača, učinit će gradsku vožnju pravim užitkom, pa bi ovaj bicikl i ovdje mogao naći svoju svrhu. Uz sve navedeno i uzevši u obzir cijenu, Wahoo predstavlja odličnu kupovinu, a neki od nas koji su imali prigovor na njegov dizajn, za 2009-tu su jednostavno ostali bez argumenata – štoviše, pun je pogodak.