AMR svoju lakoću duguje okviru od zadnje generacije aluminijskih legura serije 7 nazvane Actinum. Dvostruko je butiran, odnosno cijevi su oblikovane pritiskom vode te zadebljane na mjestima gdje je to najpotrebnije – na spojevima. Kod AMR-a je i headtube izveden hidroformingom te je konusnog oblika (Tapered Head Tube, gore 1 1/8’’, dolje 1.5’’), sve u svrhu veće čvrstoće i, na kraju, boljeg upravljanja. Značajna novost je i SCL (Specific Chainstay Length) kod kojeg duljina zadnjeg kraka vilice ovisi o veličini okvira, pa će tako svaka veličina bicikla imati isti omjer kraka i međuosovinskog razmaka zbog najoptimalnijih performansi bez obzira na vašu visinu. Tu je još i Anti Squat tehnologija koja proračunatim postavljanjem ležajeva zadnjeg trokuta i same klackalice uklanja efekt propadanja pedala pri opterećenju. Moramo spomenuti i širu osovinu pogona s utisnutim ležajevima (PressFit BB) koja omogućava širu donju cijev okvira i time dodatnu stabilnost. Ugrađena oprema pokazatelj je koliko su Ghostovci igrali na sigurno. Shimano XT pogonska grupa, deset brzinski mjenjač, kočnice, nabe. Čak su i ručice mjenjača iz XT grupe. Niti suspenzije nisu prepuštene slučaju – FOX F32 naprijed i RP23 straga s Boost Valve tehnologijom preuzetom s DHX World Cup serije. Suspenzija sada ‘prepoznaje’ veličinu prepreke i uvijek ima dovoljnu zalihu pritiska za veliki hod kada je to potrebno. 2:1 omjer hoda kotača i suspenzije znači da će skok od dva centimetra zadnjeg kotača pokrenuti RP23 za samo centimetar. Na taj način zadržava se manji pritisak u suspenziji za konstantno bolje performanse i mogućnosti podešavanja.
AMR 7500 je brz, a vožnja glatka. Male neravnine uopće ne primjećujemo pa konstantno povisujemo ritam vožnje. Ulazimo u zavoje po točno zamišljenoj putanji, a ručicu kočnice potežemo minimalno. Stopili smo se s ovim biciklom u sekundi i zaboravljamo na sve tehničke podatke i inovacije kojima smo bombardirani na papiru. Ghost je tvrd kada je to potrebno i traži da ga se razvrti. Udarce na veće prepreke, pogotovo na nizbrdici, Foxove suspenzije odrađuju s lakoćom, pa nam samopouzdanje i izvrsna kontrola niti u jednom trenutku nisu poljuljani. Penjanje je impresivno kao i sve ostale zadaće koje smo mu postavili. Čak i nešto duža lulica za naš ukus nije naškodila fenomenalnom osjećaju na usponu zbog tvrdoće pogonske grupe. Veliki dio zasluge ovdje ide sinergiji suspenzija-okvir-pogon, a ovaj trojac je zasigurno ponajbolji koji smo isprobali u all mountain klasi. Trakcija kotača je na najvišem nivou, a poskakivanje zadnjeg kotača zanemarivo. Ghost je u vožnji zasjao kao i na papiru, a nakon vožnje još će dugo ostati osmjeh na licu i grimasa uzrokovana nevoljkim vraćanjem bicikla dečkima u Ozonsport.
AMR je bicikl samo za odlikaše. Sreća u nesreći je što ne morate biti profesionalni vozač da iskoristite što vam je spreman ponuditi, dovoljno je da se prepustite ili preuzmete kontrolu. Predstavlja zadnju riječ na polju full suspension bicikla za sve namjene: od maratona, uspona, tehničkih singletrackova ili žestokih nizbrdica-sve će odraditi odlično. Bitno je samo da ste što dalje od grada. Poveći iznos krznaša potreban za njegovu kupnju potpuno je opravdan, a mi ne bi žalili niti trenutka tj. niti lipe.