Tehnologija narodu, mogli bismo reći, ako pogledamo cijenu. To kažemo jer je ovo najpristupačnija 27ica s kojom smo se dosada susreli. Proizvođači uglavnom prvo predstave nove tehnologije u top modelima, pa polako krenu prema pristupačnijem segmentu. Kod Gianta je 27inčna ofenziva krenula iz svih smjerova, što dovoljno govori o uvjerenosti tvrtke u uspjeh formata. Tako je ‘naša’ 27ica opremljena početnim modelom 100 milimetarske XC vilice iz Suntoura (XCM) s mehaničkim zaključavanjem, Shimanovim Altus prednjim i Acera zadnjim 8-stupanjskim mjenjačima te Suntour Nex pogonom. Geometrija Talona pretrpila je promjene kako bi smjestila novu dimenziju kotača, pa možemo reći da su ovdje uloženi najveći napori i podosta testiranja prije odlaska u proizvodnju o čemu smo dosta pisali u zadnja dva broja. Ako promotrimo brojke sve tri varijante Talona, vidjet ćemo da se kut vilice (70°) nalazi točno u sredini između 26ice (69.5°) i 29era (70.5°). Situacija na cijevi sjedala rezultirala je otvaranjem kuta koji je dosegnuo 73° od 72° (26’’) i 72.5° (29’’). Takav postav približio se tradicionalnim XC postavkama koje ne favoriziraju niti jednu vrstu nagiba ili podloge što, naravno, ostaje provjeriti na stazi. Periferija Talona sastavljena je uglavnom od dijelova s vlastitim potpisom poput Contact sjedala, CR70 obruča, Tracker Sport naba, volana, lulice ili je nastala suradnjom s drugim dobavljačima (Giant/Kenda gume).
Prije nego ga prepustimo u nemilost vozaču, bio bi red da ga objesimo na vagu. 13kg zavidna je težina za bicikl od 4000,00 kn. Položaj na ovom Talonu vrlo je blizu klasičnom XC-u na kakav smo navikli dok u igri još nije bilo 29ki, a pogotovo 27ica. Naginje na udobniju stranu iako je ostavljeno dosta prostora da se požesti vožnja. Nakon vožnje impresije otkrivaju baš tu karakteristiku, tj. da se radi o udobnom sportašu-rekreativcu. Dosta toga rješavaju kotači, pa su ograničenja u tempu i žestini postavljeni samo ugrađenom opremom, dok bi okvir mogao dati mnogo više. Pristupačna 27ica po kompaktnosti podsjeća na 26icu dok je udobnost pripisana 650B kotačima koji preuzimaju dobar dio udaraca s podloge i borbu s neravninama. Stoga je vozaču olakšan posao da drži bicikl pod kontrolom dok pedalira ili se uspinje po zahtjevnom terenu. Radi se ipak o ulaznom modelu, pa ćemo mu oprostiti nedovoljnu osjetljivost vilice ili neodlučnost mjenjača u ponekim situacijama. Ipak je u ovoj klasi najbitnija cijena. Rekreativci će od sada moći uživati u spoju odmjerenog dizajna, upravljivosti i sigurnosti koji dolaze u 27-inčnom kompletu.
Popularni Talon s novim kotačima opet je dobio mnogo na zanimljivosti. Iako je Talon 29er po našem sudu bolji bicikl od klasične 26ice, sa 650B stvari su sjele na svoje mjesto. Osim što izgleda prirodnije u M veličini okvira, zadržane su dobre osobine velikih kotača uz mnogo kompaktniji dojam. Iznos koji je potreban izdvojiti za ovaj Talon pribavit će daleko od početnog bicikla. Mi ga doživljavamo kao odličnu osnovu za eventualnu nadogradnju koja dolazi u kompletu s ovim hobijem, pa ćete ga s vremenom moći pretvoriti u pravu zvijer. Naravno, ukoliko osjetite za to potrebu.