Okvir je izrađen od aluminijske legure 6061, te je na spojevima dodatno pojačan. Sve cijevi su dvostruko „butirane“, što bi u prijevodu značilo da su stijenke u sredini stanjene, a na krajevima zadebljane pa je postignuta iznimna čvrstoća, a okvir je dodatno olakšan. Kut vilice i podloge pogoduje okretnosti pri iznimno malim brzinama što je potrebno na tehnički zahtjevnim terenima. Lula volana testiranog modela dugačka je 7 centimetara pa će utjecati na položaj sjedenja. Naravno, odgovarajuća duljina lule volana je subjektivne prirode te je moguće promijeniti je na svakom biciklu kako bi vozne osobine prilagodili svojim potrebama. Mi ćemo Flightlinea testirati s tvornički ugrađenim dijelovima. Spomenimo i širinu volana od 63 centimetra, jer širina volana utječe na stabilnost i ravnotežu, pa će širi volan omogućiti veću stabilnost i obrnuto. Dakako, kod brdskih bicikala potreban je kompromis obzirom da će namjena vozača navesti na uske šumske staze gdje širina ima veliku ulogu. Kada govorimo o upravljačkim komponentama, tu je i amortizirajuća vilica RST Gila hoda 100 milimetara. Opremljena je vijkom za zaključavanje na desnoj nozi te vijkom za podešavanje tvrdoće na lijevoj. Flightline je opremljen SRAM ručicama mjenjača i stražnjim mjenjačem, dok je prednji Shimanov Altus. X4 grupa je najniža u Sramovoj ponudi, premda redizajnirani model prati tehnološka rješenja jačih grupa. Tako su ručice dizajnom i načinom mijenjanja jednake svim grupama osim, naravno, razlike u materijalu izrade. Korisne će se naći i kazaljke koje ukazuju na brzinu u kojoj se trenutno nalazimo. Ako se osvrnemo na stražnji mjenjač, primijetit ćemo kako je njegov princip rada ono što Sram čini posebnim, a to je gibanje mjenjača samo po jednoj osi. Naime, često u testovima spominjemo princip rada stražnjeg mjenjača, pa ćemo ga spomenuti i sada. Nema horizontalnog gibanja koje bi dovelo do udaranja mjenjača o okvir te do neželjenih mijenjanja brzina na neravnim podlogama. Kočnice. Kakvo ugodno iznenađenje! U ovom cjenovnom razredu naići na hidrauličke disk kočnice prava je rijetkost. Auriga Comp Tektrove kočnice su kočnice na koje se odlučio velik broj proizvođača za svoje početne modele. Pokazale su vrlo dobrima na nekoliko testova, a tek nakon nekoliko vožnji pokazuju prave rezultate.
Što reći za pristupačan, univerzalan XC bicikl s kojim ćete moći čak i na vrlo tehnički zahtjevne staze? Svaki eventualni prigovor poput onog da bismo možda voljeli vidjeti bolje mjenjače pada u vodu kada uzmemo u obzir cijenu i cijeli paket koji dobivamo. Nadogradnja u tom smjeru nije uopće skupa, pa bi oni izbirljiviji mogli vrlo lako imati više nego solidnu i zabavnu XC jurilicu za malo novaca. Većina će i ovako biti više nego zadovoljna dobivenim jer je oprema solidna, a posebno treba spomenuti Tektrove hidrauličke kočnice koje nadilaze klasu. RST Gila pošteno odrađuje posao ako niste teži od 90 kilograma. Oni s troznamenkastom kilažom mogli bi zaključiti kako je vilica premekana. Za kraj, recimo da Flightline Sport svoju univerzalnost duguje Kenda Komodo gumama širine 2.1 inča. Podjednako dobro držat će grip na umjereno dubokom blatu, makadamu, asfaltu i po mokrom, pa će vrlo dobro poslužiti i za svakodnevnu gradsku vožnju. Uzevši sve u obzir, Haro Flightline Sport možemo preporučiti kao najjeftiniju ulaznicu u svijet ozbiljnog cross countryja i povremenu žešću eksploataciju.