Diskretan i konzervativan dizajn Hara dosta odstupa od današnjih trendova koje diktiraju proizvođači rabeći neobične oblike cijevi okvira izvedene hidroformingom i koristeći žive boje kako bi privukli pažnju. Novi Flightline, stoga, prema konkurenciji daje pomalo retro dojam, a jednostavne pravilne linije narušavaju nešto manji profil gornje cijev okvira i savijena donja cijev na spoju s headtubeom. Materijal okvira je uobičajena aluminijska legura 6061 ojačana toplinskom obradom, pa je zaradila T6 nastavak. Na nju se nastavlja osnovna Suntourova XCT vilica s deklariranih 100mm hoda i oznakom 27.5’’. Izbor mjenjača kombinacija je Shimanovog Altusovog prednjeg i ručica te Acera 8 stupanjskog zadnjeg, dok je pogon iz iste kuće kao vilica, pa čak nosi i istu oznaku – XCT. Zaustavljanje bicikla povjereno je Tektrovim HDC300 kočnicama s hidraulikom i 160mm diskovima, a usko će surađivati s kotačima složenim od Weinmann obruča, Pivit naba i Kendinih Turnbull Canyon guma širine 2 inča. Sjedalo već prema presjeku djeluje vrlo udobno što će se svidjeti vozačima rekreativcima koji sjedalo koriste većinu vremena provedenog na biciklu. Navedena oprema trebala bi omogućiti bezbrižno rekreativno bicikliranje, ali pogledajmo je li baš u skladu sa sport nastavkom u nazivu bicikla!
Flightline je postavljen na vagu pokazao 15,10 kg što mu možemo oprostiti s obzirom na cijenu i namjenu, ali mu to sigurno neće pomoći da opravda Sport nastavak u nazivu opreme. Osjeća se to prilično u manevriranju bicikla i pokretanju s mjesta pri prvom gaženju pedale. Lagana vožnja ravnim dionicama ima svojih čari na Flightlineu zbog mekanog i udobnog sjedala i visokog prednjeg kraja, a prepreke su fino odrađene kotačima, vilicom i masom bicikla. Kada tempo vožnje prijeđe granicu rekreacije dolazi do ograničenja postavljenih osnovnom opremom, masom i udobnom geometrijom, pa treba pripaziti da se ne pretjera i ne preoptereti komponente. Okvir djeluje udobno i vrlo sigurno prelazi preko prepreka, pa to ističemo kao veliku prednost vozačima početnicima. 27 inčni koncept dobro se snalazi u rekreativnoj ulozi gdje pomaže u stabilnosti i osjećaju sigurnosti na biciklu, a minimalno utječe na povećanje mase kotača i okretnost. Užitak je neopterećeno voziti Flightline 27.Five prirodom, a poslužit će odlično i za dnevne treninge cestom.
Konzervativni Haro Flightline kao da ne mari za aktualne dizajnerske biciklističke trendove. Prihvatio je novu dimenziju kotača i uklopio je u staromodan ali udoban okvir popraćen isto takvim sjedalom i osnovnom opremom. Ukoliko volite diskretan dizajn, a cijenite osobine poput ugodnog i stabilnog, onda je ova 27ica pravo rješenje za vas. Oprema će biti dostatna za svakodnevnu gradsku vožnju, treninge ili vikend izlete prirodom.