www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
17. Siječnja 2013.

Haro Flightline Two 2013

Haro Flightline Two 2013
3.099,00 kuna
1 fotografija

Haro je brend koji je kod nas već dugi niz godina, prema tome ne moramo ga posebno predstavljati, a da li može konkurirati biciklima poput Giant Revela 3 ili Treka 3700,  vidjet ćemo kroz recenziju. Poput mnogih, i Haro ima svoj bicikl u razredu od cca. 3000 kuna pa pogledajmo što se za te novce nudi.

Flightline u nazivu označava da se radi o Harovoj liniji brdskih bicikala, dok je Two oznaka modela unutar serije 26'' (veličina kotača). Oznaka modela ukazuje u ovom slučaju samo na visinu opremljenosti budući da svi modeli unutar serije 26'' dijele istu geometriju. Harova Flightline 26'' serija još je jedna koja cilja na veliki broj potencijalnih vlasnika. Radi se o opuštenoj geometriji kao naglasku na multifunkcionalnom brdskom biciklu sa rekreativnim sjedalom, debljim gumama, ali sa manjim ripnama kako ipak ne bi previše usporavale na tvrdim podlogama. Materijal okvira je uobičajen za tu klasu, aluminij 6061, solidan i izdržljiv. U ovom cjenovnom razredu proizvođačima ne preostaje puno lufta kod konfiguracije ovakvog bicikla pa kupac konačnu odluku zasniva na vanjskom izgledu i nekim manjim prednostima jednog bicikla nad drugim.

2012 vs 2013!
Najveću promjenu pretrpio je sam okvir koji je osim u novim bojama i novih oblika cijevi. Primjećujemo da je kod novog okvira gornja cijev potpuno izravnata sa blagim padom prema cijevi sjedala za razliku od prošlogodišnje koja je blago zakrivljena. Novi dizajn okvira je zasigurno ozbiljniji te će možda vratiti i one koji su naklonjeni klasičnim oblicima. Geometrija okvira je bez obzira na vizualne dojmove, na papiru ostala ista. Za svega pola centimetra je osovina pogona viša u odnosu na 2012. što znači da ćete nešto rjeđe, uvjetno rečeno, zapinjati pedalama u zavojima.  Također istaknimo i boje, opet uvjetno rečeno budući da se radi o crnoj i bijeloj, koje su ozbiljnije i oku ugodnije te bicikl izgleda skladnije.

Analizom opreme dolazimo do razlika u pogonima pa je noviji kao i u slučaju Revela sa dva zuba više na prva dva lančanika što, naglasimo, daje veću krajnju brzinu uz iste ''okretaje'' pedala. Pogon je dakle XCC 102 od SR Suntoura. Također ističemo vilicu koja, premda je od istog proizvođača, ima 100 milimetara hoda u odnosu na 80mm. Dakle, nešto ćemo dobiti na udobnosti, a upravljivost će osigurati i volan širi za 4 centimetra što je bolje za osjećaj stabilnosti i sigurnosti, pogotovo na malim brzinama. Mehaničke disk kočnice su osim kozmetike i samog naziva u pravilu iste pa nema posebnih razlika koje bismo naglasili, a dali su prednost ili nedostatak osvrnuti ćemo se u usporedbi na konkurenciju. I za kraj moramo istaknuti razliku u cijeni u korist prošlogodišnjeg modela i to za iznos od 125 kuna. No ukažimo i na da smo za 125 kuna dobili novi oblik i boje okvira, više zuba na pogonu i 20 milimetara više na prednjoj vilici koja je sad konkurentna sa ostalima.

Borba za prevlast!

Mogli bismo reći kako je na tržištu vrlo gusta borba ulaznih modela. Kada utrka počne, svi trgovci moraju biti spremni i dobro informirani, a i vi naši dragi čitatelji i potencijalni kupci, morate znati što su vaši prioriteti kako biste lakše donijeli ispravnu odluku.

Haro je odlučio baciti pijesak u oči ponudivši diskove u ovoj klasi. Diskovi su danas postali jedno od osnovnih pitanja kod traganja za svojim novim ljubimcem. Iako se ovdje radi o brend kočnicama Tektro koje i nisu loše, još uvijek nisu toliko dobre da bi mi mogli presuditi u vaše ime i sugerirati ih. Naime, sila kočenja je vrlo slična, čak u nekim slučajevima V-brake koči bolje na manji potisak ručice. Osnovna prednost diskova jest neovisnost o vremenu i nepogodama koje na V-brake kočnice itekako mogu utjecati dok na diskove ipak ne mogu jer nisu u doticaju s podlogom. Nadalje, diskovi dobro rade neovisno o tome da li je obruč kotača iskrivljen ili nije što opet kod V-brake-a nije slučaj. Možemo reći da su kada zbrojimo prednosti i nedostatke tu negdje. Dakle, odredite si prioritete i donesite odluku što je vama i za koje potrebe bolje.

Gume su kineskog proizvođača koji baš i nije poznat na našem tržištu, pa moramo naglasiti to kao nedostatak budući da ih nismo imali prilike testirati na duge staze. Haro je ovdje štedio, što mislimo da je s obzirom na cjenovni razred nedostatak .

Brzina ima koliko i na konkurentskim biciklima (8 brzinska kazeta), a za mijenjanje je kao stražnji mjenjač odabran Altus koji je za klasu lošiji od Acere sa recenziranih konkurenata. Kotači su iz Harove proizvodnje, a kvaliteta je zadovoljavajuća pa nećemo umanjiti vrijednost. Ručice kočnica i mjenjača su kao i u mnogih integrirane, te su model koji je izveden od aluminija.

Ako rezimiramo sve, možemo istaknuti nešto bolje kočnice, gume upitne kvalitete, aluminijske ručice kočnica, slabiji stražnji mjenjač i ne zaboravimo, 100 kuna viša cijena od konkurenata. 

Haro Flightline Two 2013

 

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Haro Flightline Two 2013
Brend: Haro
Cijena: 3.099,00 kuna
Okvir: aluminijska legura 6061 T6
Prednja vilica: SR Suntour XCT 29 100mm hoda
Kočnice: Tektro Novela mehaničke disk
Prednji mjenjač: Shimano Altus
Zadnji mjenjač: Shimano Altus
Ručice mjenjača: Shimano ST-EF51 EZ 24 brzine
Pogon: SR Suntour XCC 102 42/34/24
Sjedalo: Haro Sport
Gume: H 5120
Obruči: DH 18 sa duplom stjenkom
Glavčine (nabe): Pivit

Geometrija

Kut vilice (A): 71
Međuosovinski razmak (B): 1083
Dužina cijevi sjedala (C): 483
Kut cijevi sjedala (D): 73
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 607
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 425
Veličina bicikla: 19