Dizajn Lycana spada u one uzbudljivije i dinamičnije, sve je skladno i na mjestu s nekoliko neuobičajenih detalja poput izrađenog headtube-a, donje cijevi okvira vrlo velikog presjeka ili posebno dojmljivog sistema provedenih sajli kroz okvir. Izradu okvira po detaljima bismo vrlo lako mogli zamijeniti za one karbonske, ali pogledajmo što kaže vaga. Vaganje je smjestilo Lycan 273 negdje u sredinu aluminijske 120 milimetarske kategorije sa 13,45 kg mase. Solidan rezultat duguje trostruko butiranim cijevima okvira, a tu su još neka već standardna rješenja u ovoj klasi poput konusnog steerera, pressfit BB-a i integriranog postmounta. Ono što nas najviše zanima na stazi je ‘suradnja’ kotača, amortizera i Pro damping 2 sustava suspenzije. Ona se sastoji od četiri linka i dodatnog zgloba koji uvelike podsjeća na Trekov floating sistem, a šuška se da je KTM-ov nastao čak koji mjesec ranije. Pustimo priče i pogledajmo opremu. Tu su Rock Shoxove suspenzije Recon Gold sa zaključavanjem na volanu i Monarc h RL (rebound, locking), Shimanova Deore grupa mjenjača i pogona sa XT Shadow plus zadnjim mjenjačem, kotači od DT Swiss obruča i Deore nabe, a kontakt s podlogom osiguravat će Schwalbe Rocket Ron Evo trokomponentna guma s pripremom za tubeless. Zvuči obečavajuće, pa jedva čekamo praktični dio testa.
Našeg ljepotana izveli smo na prilično loše uvjete. Bilo je tu svega, od natopljene zemlje, blata do nanosa lišća, pravi ispita za trakciju. Lycanova geometrija nudi prilično radikalne kuteve od 66.5° naprijed i 74.5° straga, što bi u teoriji trebalo biti vrlo sklono nizbrdicama. U praksi to KTM samo potvrđuje. Udarci prednjeg kotača velike prepreke prolaze prilično neopaženo, pa nakon nekog vremena vozač lako prihvati činjenicu da glatko prolazi preko svega. Zadnji kotač dobro grize i po blatu, a srtme spusteve u lošim uvjetima prolazili smo vrlo sigurno. Tu je dosta zasluga imala i laka Rocket Ron guma, a dojma smo da kada se pokrene, Lycan djeluje lakše nego što vaga pokazuje. Nije bilo niti poskakivanja zadnjeg kraja, pa je poglavlje trakcije svladano s najvišim ocjenama. Unatoč tome, na uzbrdicama nismo osjetili toliki polet, ali ne možemo tvrditi da je loš penjač. Jednostavno je predominantan na singletrackovima i spustevima da bismo ga mogli hvaliti i na usponima. Ponešto u tome odmažu i otežani 650B kotači natopljeni blatom, pa ćemo mu ovaj puta progledati kroz ripne. Spomenimo još iznadprosječnu živost i mirnoću bicikla bez ikakvog ekscesa opreme u teškim uvjetima.
KTM Lycan 273 odmah će vas osvojiti kada ga vidite u trgovini. Iznimno detaljna završna obrada, atraktivan dizajn i popis opreme u zadanoj cijeni predstavljaju odličnu ponudu, a sada je u tijeku i popust na cijenu. U vožnji ga krase stabilnost i mirnoća te sposobnost da se pretvori u pravog gutača prepreka, ukoliko vozač pokaže inicijativu. Ponuda ne može biti bolja, pa ukoliko tražite full suspension 27icu s mnogo potencijala, ovaj KTM će biti pravi izbor.