Sustav stražnje suspenzije Marina nešto je drugačiji nego li u većine bicikala. Kvaka je u samoj izvedbi i principu rada. Kao što vidite iz slika i sami, nema klackalice već stražnja vilica iz jednog komada ulazi u okvir i vezana je direktno na amortizer pomoću dvije veze. Amortizer je smješten na donju cijev okvira pa je vješanje stražnje vilice također na istoj cijevi. Ovakav sustav donosi promijene u duljini lanca, a Marinovci tvrde kako je baš ona potrebna za pravilan rad suspenzije i reakcije bicikla na različite podloge pri pedaliranju. Da li je to baš tako uvjeriti ćemo se nakon testa i dati neki suvisli zaključak. Materijal izrade okvira je 6066 aluminijska legura što nam govori o kvaliteti i naravno čvrstoći koju možemo očekivati. Sve su cijevi hidrooblikovane što im daje dodatnu čvrstoću i maksimalno ih olakšava. Odabir Foxove kako prednje vilice tako i zadnjeg amortizera naznačuje razinu kvalitete koja se želi postići. Nešto šiljatiji kut vilice poboljšati će stabilnost pri većim brzinama,a naročito nizbrdicama. Kako je ovo bicikl sa 120 milimetara hoda stražnje suspenzije ta stabilnost će dobro doći. Foxova prednja vilica hoda je 120 milimetara što je sa isto toliko straga dobro usklađen izbor, a opremljena je vijkom za podešavanje brzine povrata te ventilom za podešavanje tvrdoće zračne opruge. Stražnji amortizer također Foxov model RP2 što znači da je opremljen vijkom za podešavanje brzine povrata, ventilom za podešavanje tvrdoće i dvije pozicije propedal sustava. Propedal sustav vrlo je koristan kod bicikala namijenjenih za XC jer je ovdje većina staza zasnovana na strmim i zahtjevnim usponima, pa je prijeko potrebno da bicikl dobro reagira na pedaliranje i ne propada kako vozač ne bi gubio energiju. Nove SLX ručice mjenjača našle su svoje mjesto na volanu Mount Visiona, a upravljaju sa novim Shadow XT straga i Deore mjenjačem sprijeda. Shadow XT je već dosta spominjan u našim testovima i o njemu možemo reći samo dobro. Novi princip rada zasigurno je dobio simpatije od mnogih. Hidraulične kočnice sa diskovima promjera 6’’ iz Hayesove serije Stroker Trail dale su već mnoge dobre rezultate i ne očekujemo ništa manje od njih. Za kraj naše analize spomenimo još kotače sastavljene od Mavicovih obruča, Shimanovih XT glavčina i povrh svega WTB Motoraptor guma debljine 2.24 inča. Ovakva kombinacija morala bi osigurati dobar grip i dugovječne kotače.
Potrebno je nešto vremena da se naviknete na širok volan i shvatite njegovu prednost. Uz odličnu Foxovu 32 F120R vilicu, čvrstoću nove 15 milimetarske osovine i kut od 69,5°, svi uvjeti za maksimalno dobru upravljivost su tu, što se itekako osjeti. Ukupna masa od 13 kilograma neće posebno razveseliti tvrdokorne penjače, ali išta manje grama od toga imalo bi negativan učinak na jurnjavu nizbrdicom koje smo i sami poklonici. Utoliko smo zadovoljni masom koja je dobar kompromis penjačima i spuštačima.
Možda najjača strana Marina je dojam sigurnosti i samopouzdanja koji ostavlja pri brzim spustevima i promjenama pravca. Rezultat je to izuzetno kompaktnog i jakog okvira koji izvlači najbolje iz RP2-ice. Ponešto zasluga možemo pripisati i dobrom gripu.
Mount Vision prepoznatljiv je i drukčiji. Tjerat će vas da budete brži nego inače i davati najviše ako ste agresivan vozač. Iako 120 mm hoda ne izgleda mnogo, činiti će se da mu žestoki XC nije granica, što je rezultat odličnog balansa prednje i zadnje suspenzije te konstrukcije okvira. Suma sumarum: odličan bicikl za dobre vozače po više nego dobroj cijeni.