Opisani okvir izrađen je od, kako Specialized specificira, A1 Premium Aluminija te potpuno butiran. Posebno se ističe OREDT tehnologija (Optimized Radius Engineering Down Tube) kojom se posebna briga vodila optimiziranju radijusa donje cijevi te pojačavanju dijelova cijevi na varovima zbog dodatne čvrstoće. Vilica je već standardna u rekreativnoj klasi-Suntour XCT s 80 milimetara hoda, dok su mjenjačke komponente kombinirane Sram-Shimano. Za prebacivanje lanca na kazeti zadužen je Sram X4 u suradnji s X3 ručicama, a za pogonske zupčanike brinut će Shimanov Altus. Hardrock je opremljen Fast Trak gumama iz vlastite kuće kao i ergonomskim XC sjedalom Body Geometry tehnologije koja za zadatak ima smanjiti pritisak s mekog tkiva. Za kočenje su zadužene neoznačene V-brake kočnice koje dizajnom uvelike podsjećaju na one Promaxove s kojima smo se već susretali na drugim biciklima rekreativne klase.
Prvo što primjećujemo nakon atraktivnog dizajna i pažnje prolaznika koju Hardrock izaziva s obzirom na cijenu, udobno je i kvalitetno sjedalo. U Specializedu razumiju koliko je sjedalo važno pri rekreaciji kada se većinu vremena pedalira sjedeći. Mnogi će to, poput nas, znati cijeniti. Kratka lulica i spušten volan podešeni su tako da budu dovoljno udobni rukama u gradskoj vožnji, ali ostavljaju dovoljno prostora za promjenu položaja na noge kada je to potrebno. Tako bicikl neće pružati ‘otpor’ na uzbrdici gdje visina volana može otežati penjanje. Vilica je već provjerena u početnoj klasi te nudi mogućnost podešavanja tvrdoće, iako bismo voljeli vidjeti i praktičan kotačić za potpuno zaključavanje hoda koji nedostaje. Ostatak opreme poput mjenjača i kočnica dobro će odrađivati svoju funkciju ako ćete ostati u domeni rekreacije ili povremnih vikend izleta, a brze gume malog otpora kotrljanja pokazale su se idealnim rješenjem za svakodnevno gradsko jurcanje.
Kad na kraju podvučemo crtu, rezultat su atraktivan okvir i lijepo uklopljeni detalji koji će privući mladu generaciju urbanih vozača. Ističemo odlično i kvalitetno univerzalno sjedalo koje omogućava duge vožnje bez posljedica. Geometrija omogućava podjednako dobre osobine u gradu ili van gradskih ulica, ali ne zaboravite da je ostatak opreme ipak samo rekreativan. Iako solidnog učinka, malu i jeftinu nadogradnju kočnica možete postići izmjenom kočionih gumica kakve se nude u aftermarket ponudi. Stalno zaboravljamo uzeti u obzir cijenu bicikla, ali kad se prisjetimo da je ovo jedan od najjeftinijih bicikala koje smo testirali, moramo mu dati visoku ocjenu. Zaslužio je to hrabrim dizajnom i neospornim imidžem još od prvih Stumpjumpera s početka priče.