www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
09. Siječnja 2013.

Trek 3700 2013 – ''Golf '' Trekove ponude!

Trek 3700 2013 – ''Golf '' Trekove ponude!
2.999,00 kuna

Ajmo malo na pristupačne modele, nešto što nas većina stvarno može i kupiti, pa analizirajmo Trek 3700 za novu nam 2013.. Dakle, 3700-tica je zasigurno jedan od najprodavanijim Trekovih modela, ako ne i bicikala općenito u Hrvatskoj kada mislimo na ''prave bicikle''. Nije i najjeftiniji začudo, od samog početka niza dijele ga čak tri jeftinija modela – Trek 820 sa čeličnim okvirom i prvi aluminijski Trek 3500 u izvedbama bez i sa disk kočnicama, naravno mehaničkim za tu cijenu. Ako se pitate zašto nije 3500-tica prodavanija, e pa nije ni Golf najjeftiniji automobil u klasi, ali odnos uloženog i dobivenog je najbolje usklađen barem po mišljenju mnogih. Jeftiniji modeli od 3700-ice predviđeni su ipak za one koji bi bicikl htjeli imati, ali ga rijetko voziti, pa se pitaju zašto da odvoje koju kunu više kada nemaju niti volje ni vremena da to iskoriste. Istaknimo još i kako je 3700 model koji spada u zlatnu sredinu Trekove serije 3 koja spada u Sport kategoriju o čemu nešto kasnije. 

Trek 3700 2013 – ''Golf '' Trekove ponude! slika 1

No vratimo se mi 3700-tici! Ideja je predstaviti novi model i usporediti ga sa prošlogodišnjim modelom koji je još uvijek ''na policama'' velikog broja trgovina. Pa krenimo redom od vizualnog pregleda.  Dakle, prvo što opažamo je da su iz ponude izbacili model zelene boje te ga nadomjestili sa sigurnijim odabirom – srebrnom. Ipak se ovdje zadovoljava ''široke mase'' gdje boja vrlo često presuđuje. U tom slučaju su povukli dobar potez premda bismo mi uvijek odabrali zeleni bicikl povrh crnog ili srebrnog, ali mi koji ''buljimo'' u bicikle po cijele dane ipak nismo relevantni kod odabira boje. Ispod tih boja krije se aluminijski okvir već provjerene kvalitete pod Trekovim nazivom ''Alpha Silver Aluminium'', a i značajke okvira ove serije su priprema za stražnju nožicu, blatobrane i stražnji prtljažnik.

Ono što je vrlo važno jest da je geometrija ostala ista što je kod ovog modela samo dobra stvar budući da je stvarno idealna za raznovrsno korištenje. Ranije smo spomenuli kategoriju Sport koja se u ovom slučaju odnosi baš na geometriju pa ćemo par riječi i o tome. Sport kategorija u Treku označava liniju za naprednije rekreativce što bi u prijevodu značilo, vozite se svaki dan i bilo gdje, a ako baš želite možete i na neko ozbiljno brdo. Naravno da to nikako ne znači vašu utrku sa prijateljem koji ima pet puta skuplji bicikl kako bi mu dokazali da su ga oni u dućanu ''namagarčili'', već uzmite u obzir da je za vas predviđena jedna opuštena i rekreativna brdska vožnja. Takvoj vožnji pogoduje opušteniji položaj sjedenja, lula volana blago uzdignuta te vilica manje položena na podlogu. Nešto veće sjedalo također naglašava udobnost kao prioritet kod ovog modela.

Što se opreme tiče, analizom smo došli do nekih pozitivnih i negativnih pomaka u odnosu na prošlogodišnji model. Naime već spominjani negativan pomak pretrpjele su ručice kočnica koje kod mnogih pristupačnijih modela dolaze izvedene od plastike po novome. Tako je to i na novoj 3700-tici, naravno ne znači da su zbog toga lošije, ali ipak, skloniji smo ''krutim tvarima''. Ali, ugodno iznenađenje je jedna brzina više na stražnjoj kazeti koja ima i integrirani ''Megarange'' zupčanik za izuzetno zahtjevne uzbrdice. Slučaj sa ostalom opremom je povoljan te sve ostalo dijeli sa modelom iz 2012.. Eto i mi se tome moramo veseliti, da će nešto biti možda samo malo skuplje, a uglavnom ne i bolje. Takva su vremena pa ćemo se i mi time zadovoljiti. Trenutno je ''Golf'' među Trekovima po cijeni prošlogodišnjeg modela stoga, ako ste imalo razmišljali o nečem sličnom, eto prilike da si to priuštite prije sezonske korekcije cijena. 

 

Dostupnost na www.rog-joma.hr

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Trek 3700 2013 – ''Golf '' Trekove ponude!
Brend: Trek
Cijena: 2.999,00 kuna
Okvir: aluminijska legura
Prednja vilica: SR Suntour XCT 100 milimetara
Kočnice: Tektro V-brake
Prednji mjenjač: Shimano Tourney
Zadnji mjenjač: Shimano Acera 8 brzina
Ručice mjenjača: Shimano ST-EF 40
Pogon: Shimano M131
Sjedalo: Bontrager Evoke
Gume: Bontrager LT3
Obruči: Alexrims dupla stjenka
Glavčine (nabe): Formula FM21

Geometrija

Kut vilice (A): 70.5
Međuosovinski razmak (B): 106.8
Dužina cijevi sjedala (C): 495
Kut cijevi sjedala (D): 73
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 580
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 430
Veličina bicikla: 19.5