www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
30. Siječnja 2019.

Trek Powerfly 9.7 LT

Trek Powerfly 9.7 LT

“Next generation” full suspension elektro iz Treka na hard testu.

Trek Powerfly 9.7 LT slika 1

Već neko vrijeme u redakciji Bikera nalaze se dva Trekova ‘flagship’ elektro bicikla na raspolaganju za hard test. Radi se o Powerfly 9.7 LT Plus modelima koji bezobrazno nose svu moguću raspoloživu tehnologiju u službi što boljih voznih osobina i na kraju jedinstvenog osjećaja vožnje. Da pojasnimo kratice u nazivu, radi se o LT - Long Travel produženim hodovima (160/150mm) i Plus gumama  (27.5x2.80 inča) kao nečem neophodnom na biciklima ovog kapaciteta.

Trek Powerfly 9.7 LT slika 1

Veliki skok općenito u dizajnu napravljen je za 2019. u smislu smještaja baterije u okvir i ‘skrivanja’ motora, pa je sada jedva vidljivo električno srce bicikla. Naravno, tu je ostala povećana masa od 23kg kao za sada neriješiv problem, ali za one koji su ga probali ona ne predstavlja poteškoću jer je njen utjecaj u vožnji skoro pa dobrodošao. Bosch je i dalje dominantan kod Treka. CX motor (75Nm) i 500Wh baterija dobitna su kombinacija. Baterija ima ručku za transport, a u slučaju da imate mogućnosti punjenja bez skidanja s bicikla možete to vrlo lako učiniti. 

Trek Powerfly 9.7 LT slika 2

Nije potrebno više objašnjavati ABP sustav, konusni steerer, G2 offset vilice ili Boost sistema glavčina.  Treba još samo navesti OCLV karbon (osim stražnjih krakova), Sram NX Eagle 12 stupanjski mjenjač i Shimanove MT520 kočnice. Za potpuni dojam spomenimo RockShox Yari vilicu i Deluxe RL amortizer. Impresivan paket ostavlja isto takav dojam na stazi. 

Trek Powerfly 9.7 LT slika 3

Ovaj Powerfly nezaustavljivo gazi preko prepreka Plus gumama i čini se kako ga ništa ne može izbaciti iz tračnica.  Napravili smo do sada preko 1000 km i osim možda nešto smanjene agilnosti ne žalimo niti za jednom osobinom klasičnog bicikla. Posebno otkriće je eMTB pametni mod rada motora u kojem bicikl sam određuje i pažljivo dozira količinu pomoći kako biste najbolje odradili zamišljenu vožnju u skladu s vlastitom formom. 

Trek Powerfly 9.7 LT slika 4

Osvojili smo sljemenske staze kao nikada do sada - uzbrdo i nizbrdo, a pritom možemo sami odrediti koliko ćemo se umoriti. Na nizbrdicama je bicikl stabilan i ukopan kao niti jedan klasični bicikl dok će na uzbrdicama trakcija Bontrager XR4 plus guma izmamiti osmijeh na lice. Također, poboljšana je izdržljivost baterije, a poseban detalj je Mino Link za podešavanje geometrije.Trek Powerfly 9.7 LT slika 5

Preostalo je još mnogo kilometara za odraditi i dojmova za skupiti, ali već sada znamo da  Powerfly 9.7 LT plus predstavlja kako bi pravi brdski elektro bicikl trebao izgledati. Jedini nedostatak je za sada cijena.

Trek Powerfly 9.7 LT slika 6

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Trek Powerfly 9.7 LT
Brend: Trek
Okvir: OCLV Carbon, ABP, RIB, EVO, G2, Boost, 150mm
Prednja vilica: RockShox Yari RL, DebonAir, Motion Control RL, 160mm
Stražnji amortizer: RockShox Deluxe RL, 205x57.5mm
Kočnice: Shimano MT520 hidraulika
Prednji mjenjač: -
Zadnji mjenjač: SRAM NX Eagle 12 st
Ručice mjenjača: SRAM NX Eagle
Pogon: Race Aeffect, 15T
Sjedalo: Bontrager Arvada
Gume: Bontrager XR4 Team Issue, 27.5x2.80˝
Obruči: Bontrager Line Comp 40
Glavčine (nabe): Bontrager Boost110/ Boost148
Težina: 0

Geometrija

Kut vilice (A): 65.5-66
Međuosovinski razmak (B): 1235
Dužina cijevi sjedala (C): 419
Kut cijevi sjedala (D): 73.5-74
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 620
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 474
Veličina bicikla: M