Talon E+ 3 29er početni je model u hijerarhiji i cijenom od 15.299,99kn (s 15% popusta) već je vrlo blizu širem krugu zaljubljenika u brdski biciklizam. Za taj novac Giant nudi aluminijski okvir u kojem se smjestio Giant SyncDrive Core motor razvijen u suradnji s Yamahom te Giant EnergyPak 400 - baterija kapaciteta 400Wh. Ona je po uzoru na skuplje modele uklopljena u donju cijev okvira, koja nešto većeg profila još jedina odaje da se radi o e-biciklu. Motor raspolaže sa Smart Assist tehnologijom koja pomoću senzora prati vozača i podlogu te brzinu i pomoću informacija dozira snagu motora kako bi osjećaj vožnje bio najprirodniji.
Dio sustava je i RideControl One, diskretni upravljač koji se nalazi na volanu, a sadrži tipke za kontrolu motora i ledice, kojima označava razinu baterije. Za one koji žele potpunu kontrolu i veliki ekran nudi se aplikacija kojom se fino podešava rad motora uz sve ostale informacije o bateriji i statistikama vožnje.
Talon 3 za amortizaciju koristi samo prednju vilicu iz Suntoura. Radi se o sistemu s oprugom (XCM ATB) i 100mm hoda. Na raspolaganju je 9 stupnjeva prijenosa stražnjeg Shimanovog Alivio mjenjača i Altus ručica dok je za zaustavljanje zadužena Tektrova hidraulika M275 sa 180/160mm rotorima. Kotači su složeni od Giantovih GX03 obruča i e Tracker glavčina, a na njima su Maxxisove Rekon gume u širini 2.4 inča.
Naš testni poligon na Sljemenu bio je domaći teren Talonu kao i svim drugim elektro biciklima koje testiramo. Da li je to bio prevelik zalogaj za početni Talon? Unatoč nedostatku stražnje suspenzije i ograničenju na 100mm vilice odradio je cijelu rutu, samo ga je trebalo dobro primiti za uzde i ukrotiti na nekim zahtjevnijim dijelovima. Kada se radi o XC području i manjim preprekama Talon je odlično vladao terenom i pružio mnogo zabave. Čim se pokrene, djeluje vrlo lagano i agilno, a za motor, iako s nešto manje momenta, ne možemo reći da je zakašljucao ili da je nedostajalo snage. Cijeli paket, s obzirom da se nalazi na početnoj strani ponude, radi iznenađujuće dobro, pa će rekreativci na brdu i vozači koji žele malo pomoći u gradu ovim Talonom dobiti i više nego što očekuju. Odličan omjer uloženo opet je na strani rekreativaca i ambicioznijih početnika.
objavio: Biker
19. Siječnja 2021.
Giant Talon E+ 3 29
Vizualna razlika između ‘‘običnog’’ i elektro bicikla već je neko vrijeme jako tanka, ali na primjeru Talona za 2021. godinu možemo reći da se ona sve manje primijeti i u ulaznoj elektro klasi.