www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
19. Siječnja 2021.

Giant Talon E+ 3 29

Giant Talon E+ 3 29
15.299,99 kuna
15 fotografija

Vizualna razlika između ‘‘običnog’’ i elektro bicikla već je neko vrijeme jako tanka, ali na primjeru Talona za 2021. godinu možemo reći da se ona sve manje primijeti i u ulaznoj elektro klasi.

TALONE12.jpg (279 KB)

Talon E+ 3 29er početni je model u hijerarhiji i cijenom od 15.299,99kn (s 15% popusta) već je vrlo blizu širem krugu zaljubljenika u brdski biciklizam. Za taj novac Giant nudi aluminijski okvir u kojem se smjestio Giant SyncDrive Core motor razvijen u suradnji s Yamahom te Giant EnergyPak 400 - baterija kapaciteta 400Wh.TALONE2.jpg (131 KB) Ona je po uzoru na skuplje modele uklopljena u donju cijev okvira, koja nešto većeg profila još jedina odaje da se radi o e-biciklu. Motor raspolaže sa Smart Assist tehnologijom koja pomoću senzora prati vozača i podlogu te brzinu i pomoću informacija dozira snagu motora kako bi osjećaj vožnje bio najprirodniji.
TALONE6.jpg (110 KB)Dio sustava je i RideControl One, diskretni upravljač koji se nalazi na volanu, a sadrži tipke za kontrolu motora i ledice, kojima označava razinu baterije. Za one koji žele potpunu kontrolu i veliki ekran nudi se aplikacija kojom se fino podešava rad motora uz sve ostale informacije o bateriji i statistikama vožnje.
TALONE14.jpg (145 KB)Talon 3 za amortizaciju koristi samo prednju vilicu iz Suntoura. Radi se o sistemu s oprugom (XCM ATB) i 100mm hoda. Na raspolaganju je 9 stupnjeva prijenosa stražnjeg Shimanovog Alivio mjenjača i Altus ručica dok je za zaustavljanje zadužena Tektrova hidraulika M275 sa 180/160mm rotorima. Kotači su složeni od Giantovih GX03 obruča i e Tracker glavčina, a na njima su Maxxisove Rekon gume u širini 2.4 inča.
TALONE15.jpg (214 KB)Naš testni poligon na Sljemenu bio je domaći teren Talonu kao i svim drugim elektro biciklima koje testiramo. Da li je to bio prevelik zalogaj za početni Talon? Unatoč nedostatku stražnje suspenzije  i ograničenju na 100mm vilice odradio je cijelu rutu, samo ga je trebalo dobro primiti za uzde i ukrotiti na nekim zahtjevnijim dijelovima. Kada se radi o XC području i manjim preprekama Talon je odlično vladao terenom i pružio mnogo zabave. Čim se pokrene, djeluje vrlo lagano i agilno, a za motor, iako s nešto manje momenta, ne možemo reći da je zakašljucao ili da je nedostajalo snage. Cijeli paket, s obzirom da se nalazi na početnoj strani ponude, radi iznenađujuće dobro, pa će rekreativci na brdu i vozači koji žele malo pomoći u gradu ovim Talonom dobiti i više nego što očekuju. Odličan omjer uloženo opet je na strani rekreativaca i ambicioznijih početnika.

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Giant Talon E+ 3 29
Brend: Giant
Cijena: 15.299,99 kuna
Okvir: Aluxx
Prednja vilica: SR Suntour XCM ATB 29” 100mm
Kočnice: Tektro HD-M275 hidr. 180/160mm
Zadnji mjenjač: Shimano Alivio 9st.
Ručice mjenjača: Shimano Altus
Pogon: Giant SyncDrive Core by Yamaha/Giant EnergyPak 400
Sjedalo: Giant Sport
Gume: Maxxis Rekon 29x2.4”
Obruči: Giant GX03V
Glavčine (nabe): Giant eTracker Sport

Geometrija

Kut vilice (A): 68°
Međuosovinski razmak (B): 1176
Dužina cijevi sjedala (C): 468
Kut cijevi sjedala (D): 73°
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 600mm
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 485
Veličina bicikla: M