www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
28. Travnja 2015.

Giant Trance 27.5 4

Giant Trance 27.5 4
11.999,00 kuna
5 fotografija

Najlakše opremljeni Trance 27.5 dolazi i s najlakšom cijenom. Ima li ulazna full-suspension trail klasa novog kralja?

Giant Trance 27.5 4 slika 1

Nakon Trancea 27.5 1 i Trancea 2 LTD, Advanced 1 i još poneke inačice koju smo vozili u posljednjih nekoliko godina došao je red da okusimo ulazni Trance 4 27.5. Naravno, spremni smo na određene kompromise s obzirom na cijenu naspram jačih modela, ali već je vrlo pozitivno što je bicikl zadržao Maestro suspenziju, Overdrive konusni steerer i Pressfit BB kao jamstvo provjereno dobrog okvira. Hodovi suspenzija su obećavajući -140mm  što je i više nego dovoljno za mnogo zabave, a s obzirom na cijenu od 12000 kuna, mogla bi biti vrlo bezbrižna. To ćemo tek utvrditi za vrijeme praktičnog dijela testa, a spomenimo kao zanimljivost Suntourovu novu Epixon vilicu i vrlo primamljive grafike koje ostavljaju odličan prvi dojam.

Giant Trance 27.5 4 slika 1

Tehnikalije

Okvir Trancea je s vremenom evoluirao u punokrvnu trail konstrukciju, najviše velikim redizajnom 2013-e godine, a od tada nudi nešto otvoreniji kut vilice od 67° i veće hodove suspenzija. Čak i u ovoj, ulaznoj klasi, okvir nudi Giantovu AluXX SL aluminijsku leguru, konusni steerer i Pressfit BB te Maestro suspenziju s vilicom i amortizerima od 140mm hoda. Amortizer je iz vlastite proizvodnje ‘Giant Air plus Rebound’ u čijem nazivu je sadržano sve što trebate znati o njemu dok Suntourovu Epixon TR vilicu imamo priliku prvi puta isprobati. Ona je zračnog tipa sa 32 milimetarskim  promjerima nogu i 15mm osovinom, što je i više nego zavidan popis osobina u trail kategoriji. Bio bi red spomenuti pogonsku grupu i dijelove mehanike koji se sastoje od Shimanovog Deore prednjeg i stražnjeg mijenjača te Alivio ručica uz ‘Custom’ pogon iz FSA prilagođen prema Giantovim zahtjevima. Grupa nudi 9- stupanjski sistem, koji uz pogon sa dva zupčanika daje ukupno 2x9 prijenosnih omjera. Kočnice su iz Shimanovog početnog segmenta hidraulike M355 sa 180/160mm diskovima, a biti će odličan izbor ukoliko nemate za referencu neki od mnogo jačih (skupljih) sistema poput XT-a. Kad su kotači u pitanju Giant često posegne za vlastitim rješenjima (S-XC) što uopće nije loše rješenje uz već spomenutu 15mm prednju osovinu i istoimene nabe. Izbor guma išao je na provjerenu varijantu iz Schwalbea – Rapid Rob koja slovi kao univerzalna, ali pokazuje znakove slabosti na zahtjevnijim terenima. No, one će ionako, kada dođe vrijeme za zamjenu, biti prilagođene ukusu vozača.

Giant Trance 27.5 4 slika 2

Vožnja 

Na Tranceu teško možemo biti objektivni jer se osjećamo kao ‘na vlastitom terenu’ nakon svih inačica koje smo koristili i još koristimo kao redakcijske bicikle. Dobar osjećaj za volanom je zajednička osobina serije koju nudi kombinacija kuta vilice (67°), širokog volana (725mm), lulice, 27.5 kotača i ovdje 140mm hodova. Čak i vozači bez iskustva brzo će razvit samopouzdanje u vožnji, a njegova blaga narav oprostiti će i pokoju grešku i može izvući iz potencijalno opasne situacije. Za to je zaslužan nešto mekši i udobniji stražnji kraj, koji pokazuje raskoš svih 140 mm hoda, ali ponešto kasni s reakcijama, ako ga usporedimo sa skupljim fulijima i većom ‘braćom’. Trance 4 je svejedno odličan na nizbrdicama i vrlo okretan na ravnom, a nemamo zamjerki niti na novu vilicu. Sposobnosti da se nosi s vrlo zahtjevnim terenima su uvijek dobrodošle što je pokazao na terenu, a nismo osjetili niti da se oprema buni ili pokazuje ograničenja. Prednji kraj mu je ipak najjači dio jer 15mm osovina, overdrive i vilica odlično surađuju i čine da vrlo često zaboravimo na cijenu i prepustimo se ulascima u zavoje i čistoj zabavi. Na kraju, odlično smo se zabavili vozeći Trance ‘četvorku’, možda i više nego na višestruko skupljim biciklima od kojih smo i očekivali mnogo više.

Giant Trance 27.5 4 slika 3

Zaključak 

Baš poput ostalih Tranceova i 'četvorka' daje vrlo visoki 'fun-factor', a osim toga dolazi sa iznimnim odnosom uloženog i dobivenog. Odličan okvir sa Maestro sustavom kao bazom i solidna oprema u zadanoj cijeni potpomognuta Giantovim komponentama  čine ga povoljnom kupovinom i idealnim za ulazak u svijet ozbiljne vožnje. Trance 4 ima sve što je potrebno za to bez izraženih slabih točaka s obzirom na cijenu. Naša preporuka. 

Giant Trance 27.5 4 slika 4

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Giant Trance 27.5 4
Brend: Giant
Cijena: 11.999,00 kuna
Okvir: Aluxx SL Maestro
Prednja vilica: SR Suntour Epixon TR RL-L 140 mm
Stražnji amortizer: Giant Air Plus Rebound
Kočnice: Shimano M 355 180/160 mm hidr.
Prednji mjenjač: Shimano Deore
Zadnji mjenjač: Shimano Deore 9 st.
Ručice mjenjača: Shimano Alivio
Pogon: Custom FSA
Sjedalo: Giant Connect
Gume: Schwalbe Rapid Rob, 27.5 x 2.25’
Obruči: Giant S-XC
Glavčine (nabe): Giant S-XC 15/135mm

Geometrija

Kut vilice (A): 67
Međuosovinski razmak (B): 1155
Dužina cijevi sjedala (C): 435
Kut cijevi sjedala (D): 73,5
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 600
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 440
Veličina bicikla: M