www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
29. Listopada 2019.

Specialized Turbo Creo SL

Specialized Turbo Creo SL

Zabavan, agilan, brz i okretan Gravel na elektro pogon kako ga vidi Specialized. Ovaj puta u Expert Evo ruhu.

Bike park Rabac je postao hit odredište gdje se, u našem slučaju, može spojiti ugodno i korisno. Ovog puta je povod posjete  bio Specializedov elektro gravel Turbo Creo SL Expert Evo.  Dakle, prevedeno - elektro karbonac s expert opremom. Osim ovog u Turbo Creo seriji su cestovni modeli, a sa samog vrha ponude se smiješe S-Worx inačice. ‘‘Naš’’ Creo SL namijenjen je svakakvom terenu - od ceste pa do pravih brdskih neravnina, a u tome će pomoći Specializedova inovacija Future Shock 2.0, amortizer skriven u headtubeu. Bazira se na opruzi i njenom hodu od 20mm. S druge strane imamo X-fusion dropper cijev (50mm) i power Expert sjedalo što će itekako povećati ukupan komfor bicikla.

Specialized Turbo Creo SL slika 1

Creo SL Expert sa S-worxom dijeli još i Fact 11r karbon te Sl 1.1 elektro motor  kao i bateriju kapaciteta 320 Wh. Shimanovi mjenjači s Di2, 11 stupnjeva prijenosa i Pathfinder gume u dimenziji 700x38c trebali bi biti odlična osnova za jedan gravel. Ekstra značajke poput spajanja na Specializedovu aplikaciju za kontrolu i podešavanje motora  samo su bonus, kojim možete začiniti igru i prilagoditi ga svojim potrebama. Isto tako je moguće bilježiti vožnje i nadzirati bateriju na zaslonu telefona. U motoru je i senzor za snagu koji može prenositi podatke na bilo koji  ANT+ uređaj.

Specialized Turbo Creo SL slika 2

U vožnji se Creo doima ultra agilan i lagan. Motor je vrlo ispeglan i gotovo da ne osjetimo prijelaz kada motor isključi pomoć već samo nastavimo pedalirati. Sve radi vrlo intuitivno i nema mnogo detalja ili podešavanja već samo vožnja i mnogo zabave. Na luli volana postoji kotačić kojim se podešava kompresija od otvorenog do zatvorenog i tu se može malo igrati dok se ne postigne optimum. Mi smo ga držali na otvorenom položaju i tako je ostao do kraja vožnje. Stvar dobro radi i odreže dosta udaraca prije nego dođu do volana. 20mm hoda se ne čini puno, ali je dovoljno da ne umaramo ruke i tijelo treskanjem. Dobra stvar je što nema uvijanja nogu kao kod amortizirajućih vilica i gubitaka u tom smislu. Stoga je vrlo lako nabirati brzinu uz pomoć solidnog međuosovinskog razmaka i geometrije. Kut  vilice je zahvalan za brze manevre i kontrolu, pa se čini da sve ide prirodno i fluidno. I gume su dale svoj doprinos u generalnom osjećaju kontrole jer nismo osjetili  kraj trakcije kada treba smanjiti tempo.                      

Specialized Turbo Creo SL slika 3

Do samog kraja praktičnog dijela testa nismo imali uvid u cijenu bicikla, pa su stvari sjele  na svoje mjesto. 9000usd dosta toga objašnjava, ali i opravdava iznimnim dojmovima sa staze.

Specialized Turbo Creo SL slika 4

Photo: Biker

 

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Specialized Turbo Creo SL
Brend: Specialized
Okvir: FACT 11r carbon, Boost 12x148
Prednja vilica: Future Shock 2.0, Boost 12x110
Stražnji amortizer: -
Kočnice: Shimano Ultegra R8070
Prednji mjenjač: -
Zadnji mjenjač: Shimano Deore XT Di2, Shadow Plus 11st.
Ručice mjenjača: Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
Pogon: Praxis, 46t
Sjedalo: Body Geometry Power Expert, Titanium
Gume: Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700x38mm
Obruči: -
Glavčine (nabe): -
Težina: 0

Geometrija

Kut vilice (A): 72,5
Međuosovinski razmak (B): 1012
Dužina cijevi sjedala (C): 477,5
Kut cijevi sjedala (D): 74
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 611
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 426
Veličina bicikla: M