www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
16. Svibnja 2022.

Bergamont Grandurance 4

Bergamont Grandurance 4
7.600,00 kuna
19 fotografija

Bergamontova Grandurance serija sastoji se od 12 modela, a  zajednička osobina im je da su osposobljeni ‘‘za sve terene’’.

Neki od njih, koji u nazivu imaju oznaku RD, opremljeni su dodacima poput blatobrana, nosača tereta ili svijetala dok je ‘‘ogoljena’’, lakša verzija spremna za jurnjavu bez obzira na podlogu. To je, ustvari, jedna od zamisli gravel discipline u kojoj vladaju naizgled cestovni bicikli sa nešto robusnijom opremom kako bi mogli bez posljedica svladavati i off-road avanture.  
grandurance3.jpg (300 KB)Grandurance 4 se nalazi na ulaznom dijelu ponude i cijenom od 7600 kuna još uvijek spada u pristupačnije gravel modele.  Unatoč tomu nudi prilično uzbudljiv okvir, atraktivne boje i solidan paket opreme. Masivna ‘‘rigid’’ vilica dominira prednjim krajem bicikla i ostavlja  borbeni dojam te pomalo kopira aero dizajn najjačih primjeraka. Prema stražnjem kraju bicikla profili aluminijskih cijevi sve su manjeg promjera, a osim što je vizualno upečatljivo pretpostavljamo kako dizajn ima uporište i u amortizaciji tj. fleksibilnosti kako bi što bolje odvodili energiju udaraca sa staze. Na okviru se definitivno nije štedilo, a uz poznate kuteve od 71° na vilici i 74° na cijevi sjedala, korisno je znati i duljinu chainstaya (425mm) te međuosovinski razmak (1045mm). Ovi podaci nam govore da nemamo ekstremne vrijednosti, pa ćemo raspolagati s prilično konzervativnom geometrijom, koja gleda u smjeru univerzalnosti.
grandurance17.jpg (210 KB)Shimanova Sora mehanika i R317 mehaničke disk kočnice vrlo dobro ispunjavaju svoju zadaću. Na raspolaganju je 2x9 stupnjeva prijenosa uz kompaktne 50/34T pogonske zupčanike, pa će pokriti potrebe naprednijih rekreativaca u nešto širem spektru aktivnosti. Na stazi do izražaja dolazi sposobnost okvira da se nosi sa otežanim ‘‘radnim uvjetima’’ kada je podloga daleko od ceste i asfalta. Dobro odvođenje blata s brzih, ali svestranih Schvalbe G-One guma, koje ulijevaju povjerenje čak i u krajnjim nagibima omogućuje nam da se potpuno prepustimo čarima podloge bez obzira kakva ona bila. Na cesti je dovoljno brz, na makadamu stabilan i siguran, jedino na mokroj zemlji treba malo više opreza. grandurance8.jpg (94 KB)Nedostatak amortizacije svakako ograničava njegove mogućnosti kada pretjeramo s neravninama i dovedemo prednji kraj do neugodnosti, ali treba znati gdje su mu granice. Pridržavate li se toga imat ćete jurišnika kojim  možete udobno krstariti gdje god vas put odvede. Osim odličnog dizajna tu je i umjerena cijena, pa je radost još i veća.

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Bergamont Grandurance 4
Brend: Bergamont
Cijena: 7.600,00 kuna
Okvir: Ultra lite AL-6061
Prednja vilica: Grandurance Alloy
Kočnice: Shimano R317 meh., 160mm rotori
Zadnji mjenjač: Shimano Sora 9st.
Ručice mjenjača: Shimano Sora STI
Pogon: Sora R3000 50/34T
Sjedalo: Syncros Tofino 2.5
Gume: Schwalbe G-ONE Raceguard, 35-622
Obruči: Shining DB-T260
Glavčine (nabe): BGM Pro

Geometrija

Kut vilice (A): 71
Međuosovinski razmak (B): 1045
Dužina cijevi sjedala (C): 535
Kut cijevi sjedala (D): 74
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 560
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 425
Veličina bicikla: m